A reklám grincsek

A mai posztunk témáját újra az IKEA biztosítja. A kapcsolatunk az áruházzal már-már baráti, kölcsönösen támogatjuk egymást. Nem szeretnénk nagyképűnek tűnni, de a helyzet az, hogy bennünket igen nehéz “megszerezni” reklámozás céljából (is). Ennek számos oka van, de a legfontosabb, hogy hitelesek tudjunk maradni. Az ilyen jellegű felkérések 90 %-át kapásból visszautasítjuk. Van, hogy nem tudunk azonosulni a termékkel, vagy túl macerás a dolog, de olyan is előfordult, hogy képtelenek voltunk beilleszteni az adott darabot a lakásainkba. Nyögvenyelős, erőltetett posztokat csak azért, mert megfizetik nem akarunk. Az IKEA -val persze egész más a helyzet, minden alkalommal gondolkodás nélkül igent mondunk. A közös projektek előtt sem csináltunk nagy titkot abból, hogy mennyire bejönnek a svéd lakberendezési bútoráruház termékei. Partneri kapcsolat nélkül is népszerűsítettük őket, ezért az együttműködésre bólintás abszolút őszinte rajongásunkból fakad. A cég korrekt, az ajánlat kedvező, a termékeket szeretjük és örömmel használjuk, így a hitelességünkön nem eshet csorba. Ma azzal foglalkozunk, hogy milyen plusz dolgot nyújt az IKEA az árukészleten felül. Vajon lehet-e az olcsó sorozatbútorral különlegeset alkotni? Egyik kizárja a másikat? Határozottan állítjuk, hogy mindent lehet, főleg, ha okosan rendezzük az olcsó és drága berendezési tárgyak egyvelegét. Persze az is relatív, hogy kinek mi az olcsó és mi a drága. Lakásaink 80-90 százalékban IKEA bútorral vannak berendezve, a drágább kategóriába sorolható dizájn darabjainkat is szeretjük, de előszeretettel vásárolunk használt, illetve fogadunk be kidobott cuccokat. Számos alkalommal előfordult, hogy a menő cuccokat kiszorította az olcsó, mások által megunt/kidobott, vagy sorozatgyártott darab. Nálunk mindig az a menő, amit épp annak látunk ártól és márkától függetlenül. Nem félünk sem a kommerszebb, sem a trendi daraboktól, mert minden CSAK TÁLALÁS kérdése! Az ár természetesen, mint mindenki másnál, nálunk is számít, de nem ez a fő ok. Szeretjük ezeket a termékeket. Ha újra vágyunk, vagy át kell alakítani a berendezést, azonnal az IKEA katalógust kezdjük el böngészni.

Ancsának egy időre meg kell válnia a VITTSJÖ  polcrendszerétől. Borisz nagy érdeklődést mutatott az ominózus polc iránt. Hogy mi legyen helyette, azon nem kellett sokat agyalni, az IVAR rendszerrel, illetve annak egy darabjával nagyon régóta megy a szemezés, totál gyerekbiztossá lehet tenni, ráadásul a nappali natúr hangulatához is szuperül passzol. A bútor olcsó, de mutatós darab, ráadásul sokféleképpen variálható. Egyszerű és nagyszerű, ebben az IKEA verhetetlen.

A bútorok ára lehetővé teszi a variálást, de nemcsak csere formájában, a meglévő darabok is könnyen úragondolhatók, átalakíthatók.

Mert a feketéből mindig lehet fehér…

a simából mintás, avagy a kis BILLY naponta akár 5x is átöltözhet! 😀

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy nincs semmi baj a sorozat gyártott bútorral, főleg ha az az IKEA raktárából kerül hozzánk. A plusz juttatás pedig nem más, mint a lehetőség , hogy kiéljük a kreativitásunkat. Nincs unalmas bútor, mert kis fantáziával minden formálható. 🙂

A bejegyzést az IKEA támogatta, köszönet érte.

Fotó: M&A dekor

Kövess minket:
fb-share-icon
fb-share-icon23

Új komment

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük